Професионална поддръжка, на която можете да разчитате
Като клиент на HBG, вие се възползвате от безплатна поддръжка, гарантирана от SLA (Споразумение за ниво на обслужване). Нашите експерти са на ваше разположение и ви съдействат в начинанията ви по телефон, тикет, имейл и чат.
За да отговорим на нуждите на клиентите си, предлагаме 3 нива на допълнителна поддръжка, които ви дават възможност да напредвате с пълна сигурност.
Нашите предложения
![sla niveau 1](/src/templates/custom/images/sla/sla-1.png)
-
Поддръжка от понеделник до петък от 9 ч. до 18 ч.Събота от 9 ч. до 13 ч. и от 14 ч. до 17 ч.
-
→ Поддръжка чрез тикет и по телефона
- Неприоритетно третиране
![sla niveau 2](/src/templates/custom/images/sla/sla-2.png)
-
Поддръжка от понеделник до петък от 9 ч. до 18 ч.Събота от 9 ч. до 13 ч. и от 14 ч. до 17 ч.
-
→ Поддръжка чрез тикет и по телефона
- Срок за отговор: 24 часа максимум
![sla niveau 3](/src/templates/custom/images/sla/sla-3.png)
-
Поддръжка 24/24, 7j/7
-
→ Поддръжка чрез тикет и по телефона
- Срок за отговор: максимум 4 часа
![sla niveau 4](/src/templates/custom/images/sla/sla-4.png)
-
Поддръжка 24/24, 7j/7
-
→ Издаване на годишен отчет и план за продължително развитие→ Назначен мениджър за проекта→ Поддръжка чрез тикет, имейл или телефон
- Срок за отговор: максимум 1 час