1. Начало
  2.  > 
  3. HWS
  4.  > 
  5. Informations
  6.  > 
  7. Recrutement

HBG.bg наема !

Винаги търсим креативни, мотивирани и талантливи хора, които да се присъединят към нашия екип.
Ако търсите позиция, която ще ви позволи да се учите и да се усъвършенствате, докато се наслаждавате на приятелска атмосфера, HBG е точното място за вас!
Разгледайте и профилите, които търсим в момента.
Пълно работно време, постоянен договор (3 налични позиции)
:
  •  Наблюдаване / поддържане / развиване на инфраструктурата на Microsoft, включително Active Directory, операционната система за сървъра, Exchange, Sharepoint, Skype, SCCM, VEEAM BACKUP, POWERSHELL.
  •  Наблюдение и регулиране на системите за достигане на оптимално ниво на производителност; предоставяне на статистики и на отчети на ефективността.
  •  Дефиниране и изпълнение процедурата по съхранението на сървъра както и на тази по възстановяването му; участие в разработването, тестването и изпълнението на план за непрекъснатост на бизнеса и за възстановяване при бедствие.
  •  Приоритизиране и отговаряне на тикети, ако има такива.
Търсен профил :
  •  Бакалавър по информационни технологии или еквивалентен такъв
  •  Опит на техническа позиция за поддръжка на сървър
  •  Отлични комуникационни умения
  •  Организационни и аналитични умения, проактивна нагласа
  •  Доброто ниво на английски ще бъде считано за прдимство
Ако сте готов за предизвикателството, изпратете ни вашете CV на френски или на английски. Всички молби ще бъдат обработени в пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените кандидати.
Под отговорността на мениджъра по продажбите, вашата мисия ще бъде да промотирате продуктите и услугите на HBG на определено портфолио от клиенти. Ще имате и мисията да наблюдавате и контролирате изпълнението на поръчките, да търсите нови клиенти (идентифициране и среща с потенциални клиенти от сектора ...), да допринасяте за развитието на партньорства.
Вие ще бъдете лице за контакт за вашите клиенти, ще имате постоянна връзка с тях и ще гарантирате удовлетворяването на техните нужди.
Търсен профил :
  •  Притежаващ минимум бакалавърска степен (информатика/търговия), имате поне 3 години опит като бизнес мениджър.
  •  Имате много добро ниво на френски и английски език, друг чужд език би се считал за предимство.
  •  Вие сте запознати с инструментите на Microsoft Office и желаете да се научите да използвате и друг софтуер.
  •  
Ако вашият профил отговаря на горепосочените изисквания, моля, изпратете ни автобиографията и мотивационното си писмо.
Всички кандидатури ще бъдат обработени в пълна конфиденциалност
Вашата роля като агент на техническата поддръжка ще бъде да отговаряте на обаждания на клиенти и на изпратените от тях тикети, за да отстраните техническите проблеми, тези свързани с плащанията, както и с цялостното удовлетворение на клиентите.
Може да се наложи да консултирате клиентите при избора на продукти, които да отговарят на техните нужди.
Търсен профил :
  •  Добри компютърни умения
  •  Опит на подобна позиция
  •  Чудесни комуникационни умения
  •  Отлични умения за обслужване на клиенти и умения за вербална комуникация
  •  Търпение и професионализъм
  •  Доброто ниво на английски ще бъде считан за плюс
КАНДИДАТСТВАЙ
Търсим опитен уеб програмист, който да се присъедини към нашия екип.
Нужни качества и компетенции:
  •  Минимум 1 година опит в разработването на решения, използващи Angular JS
  •  Минимум 1 година опит в разработването на решения, използващи Angular JS
Допълнителни умения:
  •  Опит с HTML5
  •  Опит с SQL и бази данни
  •  Опит с JQuery, JQuery UI, JQuery Mobile, Bootstrap
  •  Опит с IOS / Android
Предлагаме:
  •  Работа по интересни и динамични проекти в мултикултурен екип
  •  Конкурентно заплащане
  •  Гъвкаво работно време
HOSTEUR е европейски доставчик на облачни услуги (CSP), който притежава и администрира свои собствени инфраструктури (в 8 различни центъра за данни). От 2003 г. ние подкрепяме повече от 6000 клиенти в техните най-амбициозни проекти за ИТ инфраструктура. Сертифицирани по ISO 27001, 9001, 14001, но преди всичко HDS, вие ще се развивате в рамките на мотивиран и компетентен екип по различни проекти, за да посрещнете много предизвикателства.
Вашите мисии :
  •  Изпълнение на инфраструктурни проекти при клиенти или вътрешно
  •  Гарантиране на договорните срокове за разрешаване
  •  Осигурете L2/L3 експертиза вътрешно или външно за клиентите
  •  Участвайте в развитието на инфраструктурата в нашите центрове за данни
  •  Осигурете трансфер на умения към отдела за връзки с клиенти, когато проектът влезе в производство
  •  Отворете и следвайте темите, третирани с операторите на доставчика
  •  Бъдете проактивни (дефиниция на архитектура, индустриализация, автоматизация на задачи, сигурност и др.)
  •  Наблюдавайте технологии, разпоредби, рискове и най-добри практики
  •  Бъдете активен и динамичен актьор в бързо развиваща се компания
Твоят профил :
  •  Минимум 5 години опит в системни и мрежови административни функции
  •  Познания за среди на Microsoft/VMWare/Linux (системи, виртуализация, съхранение, мрежи)
  •  Познаване на мрежата (LAN, защитна стена, сигурност)
  •  Познаване на мрежово оборудване ARISTA/CISCO/HPE
  •  Овладяване на сървърни инсталации (Windows/Linux система), автоматизация
  •  Дух на синтез, добро управление на приоритетите, строгост
  •  Доброто владеене на английски език би било плюс
Нашите предимства :
  •  Възможност за дистанционна работа
  •  Работа в мултикултурен екип
  •  Телефон
  •  50% от взаимното
  •  Карта за гориво/електронна такса
Ако тази позиция ви интересува и отговаря на вашите умения, не се колебайте да ни изпратите вашето CV чрез формата по-долу.
Описание на позицията :
Системният и мрежови техник трябва да гарантира доброто функциониране и администрацията на сървърите и услугите на един или повече клиенти
Под ръководството на системния администратор :
  •  Под ръководството на системния администратор
  •  Йерархичен мениджър на служителите за тези папки
Профил :
  •  Минимум бакалавър и/или 2 години опит като администратор на мрежови системи
  •  Добър контакт с клиентите, педагогически умения
  •  Умение за активно слушане и за синтез, дипломатичност
  •  Добра организация на приоритетите
  •  Бързина на изпълнение на възложените задачи
  •  Умение за предаване на информация
Компетенции :
  •  Технически и оперативни познания на архитектурата на информационните системи (Windows / Linux)
    •  Управление на потребителите в Active Directory и Exchange
    •  Управление на обмяната на файлове
    •  Управление на принтерите
    •  Помощ от дистанция
  •  
    •  Apache/Haproxy/nginx/IIS
    •  База данни oracle / mysql / sqlserver
  •  Познаване на бизнес средите
    •  DNS/DHCP
    •  VLAN
    •  Защитни стени (Firewalls)
    •  Рутирани мрежи
  •  Спазване на процедурите за поддръжка
  •  Цялостно разбиране на проблема и предефиниране, ако е необходимо за поддръжката на администратора или на доставчика
  •  Умения за писане на технически документи
  •  Добър френски
Задачи :
Производство
  •  Отговаря за техническата поддръжка
  •  Отстраняване на неизправности и разрешаване на инциденти от ниво 1-2
  •  Обслужване / Сигналиране за инциденти / Запитвания / Промени чрез инструмента за тикети
  •  Отговаря на телефонни обаждания
  •  Предава информацията на инженери или технически изпълнители в случай на неразрешен проблем
  •  Участва във внедряването на архитектури на мрежови системи
  •  Комуникира с потребителите, за да разреши техническите проблеми, когато това е възможно
  •  Гарантира поддръжката на приложенията, когато това е част от задълженията му
Ако сте готов за предизвикателството, изпратете ни вашете CV на френски или на английски. Всички молби ще бъдат обработени в пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените кандидати.

ФОРМУЛЯР ЗА КАНДИДАТУРА

10% отстъпка при следващата ви поръчка(1)
Абонирайте са за нашия нюзлетър, за да получите вашия промо код
(1) Предложението е валидно единствено за нови поръчки, без покупка на кредит и без подновяване на услуги.