Защо HBG Cloud?
Нашите предложения
ЯЙЦЕ
- 2 CPU
- 100 GB твърд диск
- 4 GB памет
- Управляеми услуги (managed services) ниво 1
- Архивиране на вашата платформа в продължение на 5 подвижни дни (на друг център за данни)
- Регистрирайте се сега и получете 500 лв HBG кредит за да изпробвате другите ни решения
ПИЛЕ
- 4 CPU
- 300 GB твърд диск
- 8 GB памет
- Управляеми услуги (managed services) ниво 1
- Архивиране на вашата платформа в продължение на 5 подвижни дни (на друг център за данни)
- Регистрирайте се сега и получете 500 лв HBG кредит за да откриете другите ни предложения
ПЕТЕЛ
- 8 CPU
- 500 GB твърд диск
- 16 GB памет
- Управляеми услуги (managed services) ниво 1
- Архивиране на вашата платформа в продължение на 5 подвижни дни (на друг център за данни)
- Регистрирайте се сега и получете 500 лв HBG кредит за да откриете другите ни предложения
Всички оферти са валидни за млади компании, създадени преди по-малко от 2 години.
За да разгледате общите ни условия за продажби натиснете тук.
* Тези платформи не са сертифицирани по HDS по подразбиране, моля, свържете се с нас за персонализирана оферта. Свържете се с нас
Предимствата на HBG
Качествено оборудване
Всички сървъри, които използваме, са на марката DELL: един от световните лидери на пазара. Нашата оферта за cloud computing се опира изцяло на солидни стълбове като VMWare, за да гарантира на клиентите ни бързина на изпълнение и високо качество на услугата.
Датацентрове в Европа
Всички наши датацентрове се намират в Европа и достъпът до данните ви се контролира от европейското или швейцарското законодателство. Всички наши датацентрове отговарят на високи изисквания, гарантиращи сигурността на данните ви и оптималното фунциониране на оборудването ни.
Надеждна поддръжка в цяла Европа
Нашите екипи са на ваше разположение 24/7/365. С HBG се възползвате от реактивна и ефикасна поддръжка. Можете да се свържете с нас от клиентския си профил, използвайки системата ни за изпращане на тикети или обаждайки ни се безплатно по телефона.
Ниво на услугите, гарантирано със SLA договор
Всички ваши договори посочват времето за наличност на услугата, както и сроковете за отговор на тикети за интервенция в случай на проблем. Ако не успеем да постигнем договореното ниво на наличност, ще трябва да ви изплатим обезщетение.